المطربة ناريمان تتغزل في زوجها رامي جمال

وفاء الباهي12 نوفمبر 2019آخر تحديث : منذ سنة واحدة
المطربة ناريمان تتغزل في زوجها رامي جمال

المطرب والملحن رامي جمال يواصل في تصدر مؤشرات البحث على جوجل بعد أن أعلن عن إصابته بمرض البهاق أمس الإثنين عن طريق حسابه على موقع إنستجرام.

ووجهت الفنانة المعتزلة ناريمان زوجة المطرب رامي جمال، رسالة رقيقة بكلمات حب ورومانسية له بعد إعلان إصابته بمرض البهاق عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعى “تويتر”.

حيث قالت ناريمان خلال لقائها ببرنامج “عرب وود” متغزلة فيه مشيرة أنها تتمنى له الشفاء العاجل وتعتبر نفسها محظوظة بالزواج منه وهي تحبه كثيرا مثلما هو يحبها.

رسالة ناريمان لزوجها

وكتبت ناريمان عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي انستجرام: “أعتقد بعد كل طاقة الحب اللي شوفتها دي مش محتاج كلام تاني”.

ويذكر أن رامي كتب منشور يقول فيه: “الحمد لله الذي أحبني ‏فابتلاني، وأقدرني على الصبر من فترة ظهرت بقع بيضا في جسمي وبالكشف عرفت إنه البهاق، وجربت ‏انواع علاج كتير ودكاترة كتير ومفيش فايدة، رضيت وسلمت أمري لله علشان عرفت إن الزعل بيزوده وكفاية ‏شغلانتي وصعوبتها والقلق الدائم من المستقبل.‏ وفعلا بقى بيزيد لدرجة لفتت نظر ناس كتير اللي بقى يقولي هتتعامل إزاي وأنت فنان واللي يخاف يسلم ‏واللي يسألني هو ده معدي، أنا بقالي سنة فعلا لو عندي حفلة أو تصوير بتعب على ما أشوف طريقة أخفيه بيها ‏لدرجة خلت ناس تقول لي شوف بيزنس تاني أعمله علشان الناس مش هتقبلك كده”.‏

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *